RT by @robbyfermont: In Nederland moet iedereen een duurzame oplossing kunnen vinden voor een juridisch probleem, ongeacht iemands economische of sociale positie. Daarom heb ik mij, samen met al die organisaties in ons rechtsbestel, de afgelopen 2,5 jaar hard gemaakt voor een betere rechtshulp.

In Nederland moet iedereen een duurzame oplossing kunnen vinden voor een juridisch probleem, ongeacht iemands economische of sociale positie. Daarom heb ik mij, samen met al die organisaties in ons rechtsbestel, de afgelopen 2,5 jaar hard gemaakt voor een betere rechtshulp.

Powered by WPeMatico

source https://thegame23.eu/rt-by-robbyfermont-in-nederland-moet-iedereen-een-duurzame-oplossing-kunnen-vinden-voor-een-juridisch-probleem-ongeacht-iemands-economische-of-sociale-positie-daarom-heb-ik-mij-samen-met-al-die-o/

Sobre timoteopinto

Todos Somos Timóteo Pinto

Deixe um comentário